Zadnje spremembe pravil in pomembna pravila za tekmovalce
Novosti v razširitvah
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Ruby & Sapphire?
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Sandstorm
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Dragon
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Team Magma vs Team Aqua
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Hidden Legends?
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX FireRed & LeafGreen?
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Team Rocket Returns?
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Deoxys?
Splošna navodila
Kako si naredite nov kupček?
Kaj šteje kot napad?
V kakšnem vrstnem redu izvedete napad?
Kako določite število poškodb?
V kakšnem vrstnem redu se dogajajo stvari po koncu igralčevega kroga?
Pokémoni, ki se nanašajo sami nase
Nepravilni razvoji
Kako se umaknete z dvojno energijo?
Kaj se zgodi, če na karti piše, da morate vleči več kart, kot vam jih je ostalo?
Kaj se zgodi, če noben igralec med prvimi sedmimi kartami v roki ne dobi osnovnega Pokémona?
Kaj se zgodi, če oba igralca zmagata istočasno?
Kaj pomeni igrati “na prvo dobljeno”?
Kako delujejo posebna stanja?
Dva na dva (Navodila za igro)
Novosti v razširitvah
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Ruby & Sapphire?
S prvo novo razširitvijo EX Ruby & Sapphire se prvič predstavijo Pokémoni-ex.
To so posebne, močnejše oblike Pokémonov, ki imajo boljše, močnejše napade, imajo pa tudi slabo stran: ko nasprotnik premaga vašega Pokémona-ex, vzame namesto ene nagrade kar dve. Pokémoni-ex se pojavljajo v več oblikah: največ je osnovnih Pokémonov, vendar pa obstajajo tudi legende o višjih razvojnih stopnjah Pokémonov-ex. Ker so Pokémoni-ex drugačni od “normalnih” Pokémonov, se ne razvijejo naprej v “normalne” Pokémone prve ali druge stopnje.
Poleg tega se je od starejših izdaj spremenilo nekaj pravil. S temi spremembami je igra postala še bolj zanimiva, hkrati pa smo ohranili povezavo s starimi kartami.
Če na začetku igre nimate v roki nobenega osnovnega Pokémona, pokažete karte v roki svojemu nasprotniku, jih nato zamešate nazaj v svoj kupček in potegnete novih 7 kart. Nasprotnik lahko v tem primeru potegne eno dodatno karto s svojega kupčka.
Ko začnete z novo igro, igralec, ki igra prvi, prvič ne povleče karte.
Posebno stanje “Confused” (zmeden) po novem vpliva na Pokémona samo takrat, kadar le-ta napade. Ko Pokémon napade, kot običajno mečete kovanec, vendar pa dobi Pokémon, če pade grb, tri žetone poškodb namesto dveh. Pokémon, ki je zmeden (Confused), se po novem lahko umakne brez metanja kovanca.
Svojega aktivnega Pokémona lahko zdaj umaknete na klop le enkrat v vsakem krogu.
Energije teme in kovinske energije je sedaj veliko lažje uporabljati. Še vedno štejejo kot posebne energije, ki dajo posebne učinke le Pokémonom ustreznega tipa. Ker pa vplivajo samo na te Pokémone, nimajo več slabih stranskih učinkov (štejejo kot brezbarvna energija).
Vsak igralec lahko igra le z eno “Stadium” (stadion) karto na krog.
In končno, obstaja še nov način igranja Pokémon igre z zbiralnimi kartami, “dva na dva” (z dvema aktivnima Pokémonoma naenkrat). Ta način je zabaven, a prebrisan. Osnovno igro morate res dobro obvladati, preden se lotite te posebne inačice.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Sandstorm
Razširitev EX Sandstorm nas popelje med puščavske vetrove. V peščenih sipinah so odkrili nove vrste fosilov. Trenerji pa poročajo o višjih stopnjah Pokémonov-ex, ki so jih videli globoko v puščavi. Pokémoni-ex se sedaj lahko razvijejo v višje stopnje. Svoje normalne Pokémone lahko sedaj razvijete v posebne oblike Pokémonov-ex prve in druge stopnje (Stage 1 in Stage2) in s tem skoraj podvojite normalne življenjske točke. Morate pa vseeno biti previdni, saj so zdaj dvakrat bolj občutljivi.
Nove vrste fosilnih Pokémonov se razvijejo iz posebnih trenerskih kart (recimo Claw Fossila). Te trenerske karte v igri štejejo kot osnovni Pokémoni. Poleg tega pa lahko na začetku igre, če v roki nimate nobenega osnovnega Pokémona, imate pa fosilne trenerske karte, sami izberete, ali boste zamešali karte iz roke nazaj v svoj kupček in vlekli novih sedem kart, ali ne. (Če izberete, da boste povlekli nove karte za v roko, lahko vaš nasprotnik kot običajno vleče še dodatno karto.)
Vrnili so se tudi baby-Pokémoni. Sedaj štejejo kot osnovni Pokémoni, ki imajo poseben “Poke-power”, imenovan “Baby Evolution”. To je poseben “Poke-power”, lahko ga uporabljate tudi, če je Pokémon pod vplivom posebnih stanj.
Igra “dva na dva” je postala še bolj zanimiva zaradi novih kart, ki so narejene posebej za to obliko igranja. Pozorno preberite tekst na teh kartah, nekatere karte delujejo na “vse Pokémone v obrambi”.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Dragon
Razširitev EX Dragon odpre vrata mogočnim zmajskim Pokémonom. Igra dobi popolnoma novo razsežnost. Poleg tega pa imajo nekateri Pokémoni-ex v tej izdaji odpornost na dva tipa Pokémonov in jih je še težje premagati. Za zmago boste morali dobro premisliti svojo taktiko!
V izdaji EX Dragon se prvič pojavi tudi nova šibkost – na brezbarvne Pokémone. Na srečo pa to ne pomeni, da vsi Pokémoni delajo dvojno število škode, ampak samo tisti Pokémoni, ki so tudi sami brezbarvni. Tudi nekaj novih stadion (Stadium) kart je, kot recimo “High Pressure System”. Stadion karta ostane v igri, dokler je ne nadomesti druga stadion karta. Še vedno pa lahko igrate le z eno stadion karto v vsakem krogu, kar vas lahko postavi pred težke odločitve!
Igra “dva na dva” postane še posebej vznemirljiva! V tej inačici ima lahko vsak igralec do dva aktivna Pokémona. Nekatere karte v izdajah EX imajo največji učinek prav v tej inačici igre, ker delujejo na oba Pokémona v obrambi, oz. na vse aktivne Pokémone. V izdaji EX Dragon pa ima veliko Pokémonov napade, ki v igrah dva na dva postanejo še močnejši.
Kaj je novega v razširitvi EX Team Magma vs Team Aqua?
V razširitvi EX Team Magma vs Team Aqua se v epskem spopadu soočijo Pokémoni tima Magma in tima Aqua. Vsaka stran na poti do zmage uporablja svoje trike. Naučite se njihovih trikov, nato pa odkrijte še svoje.
V izdaji EX Team Magma vs Team Aqua se prvič pojavijo Pokémoni dveh energijskih tipov. Ti Pokémoni hkrati štejejo kot Pokémoni obeh tipov, zato ima šibkost nanje veliko drugih Pokémonov. Na primer: »Team Magmin Groudon« hkrati šteje kot borilni (Fighting) in kot temni (Darkness) Pokémon. Ker šteje kot temni Pokémon, njegovi napadi za vsako temno energijo naredijo dodatnih 10 točk škode. Ker pa šteje kot temni in kot borilni Pokémon, naredi dvojno škodo vsem Pokémonom, ki imajo šibkost na temne IN/ALI borilne Pokémone.
V tej izdaji je veliko Pokémonov, ki so v timu Magma oz. timu Aqua (v imenu jim piše Team Magma oz Team Aqua). Ti Pokémoni se ne morejo razviti iz oz. v navadne Pokémone. Na primer: »Team Magma’s Numel« se lahko razvije v »Team Magma Camerupt«, ne more se pa razviti v navadnega »Camerupta«. Navadni Numel se lahko razvije v Cameropta, ne more pa se razviti v »Team Magma Camperupta«.
V tej izdaji sta tudi dve novi energijski karti – »Magma Energy« in »Aqua Energy«. Ti dve energiji dajeta po dve energiji hkrati. Na primer Magma Energy da eno temno in eno borilno energijo. Ne da pa bonusa, ki ga daje Darkness energija.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Hidden Legends?
Tudi v ediciji EX Hidden Legends imamo posebne Pokémone dvojnega tipa, ki štejejo kot Pokémoni obeh tipov energije. Zaradi te njihove lastnosti je proti njim šibkih še večje število Pokémonov. Je pa res, da je tudi večje število Pokémonov odpornih na njih.
V divjini so našli tudi nov tip Pokémonov, ki dobijo dodatne napadalne sposobnosti, če je v igri ustrezen “weather stadium”. Preden se podaš v napad se splača preveriti tudi vremensko napoved.
Nekatere karte v tej razširitvi omenjajo Pokémone, ki imajo v imenu napisanega lastnika. S tem so mišljeni Pokémoni iz starih edicij, ki imajo v svojem imenu ime trenerja, kateremu pripadajo (recimo Misty’s Tentacool), prav tako pa tudi novejši Pokémoni “Team Magma’s” in “Team Aqua’s” iz edicije EX Team Magma vs. Team Aqua.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX FireRed & LeafGreen?
Od te razširitve naprej velja novo pravilo za “supporter” karte: Igralec, ki začne igro v svojem prvem krogu ne sme igrati “supporter” kart. To pravilo naredi igro bolj zanimivo, ker omili moč določenim močnim “supporter” kartam.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Team Rocket Returns?
V tej ediciji se vrača Team Rocket z najmočnejšim Dark Pokémonom vseh časov. Dark Pokémoni so tipa Darkness, nekaj pa jih je tudi drugega tipa. Če Pokémon pripada dvema tipoma, hkrati šteje kot Pokémon obeh tipov. Na primer odpornost in šibkost delujeta na vse njegove tipe. Lahko se zgodi, da bo imel nek Pokémon hkrati odpornost in šibkost na takega Pokémona.
V tej ediciji se prvič pojavijo tudi posebni Pokémoni. So nekoliko močnejši kot navadne verzije teh Pokémonov. Ko jih nasprotnik premaga, vleče samo eno nagrado namesto dveh, kot je to pri Pokémonih EX. Njihova omejitev pa je, da imate v kupčku lahko samo enega, zato je pametna izbira še posebej pomembna.
V tej ediciji so tudi posebne trainer karte: Rocket’s Secret Machine, ki načeloma delujejo enako kot normalne trainer karte. Imajo pa vgrajene tudi posebne sposobnosti.
Nekatere karte delujejo na Pokémone, ki imajo v imenu lastnika. Te karte delujejo na Pokémone, ki imajo v imenu ime svojega trenerja kot recimo Misty’s Tentacool, Team Magma’s Baltoy ali pa na primer Team Rocket’s Meowth.
Kaj je novega v razširitvi Pokémon-e TCG: EX Deoxys?
V središču edicije EX Deoxys sta mogočna Pokémona Deoxys in Rayquaza. Nekateri Pokémoni se zanašajo na svoje posebne sposobnosti, medtem ko drugi z močnimi napadi dobesedno poteptajo nasprotnike.
Posebni Pokémoni še vedno blestijo. So nekoliko močnejši od navadnih verzij teh Pokémonov. Ko jih nasprotnik premaga, vleče samo eno nagrado namesto dveh, kot je to pri Pokémonih EX. Njihova omejitev pa je, da imate v kupčku lahko enega, zato je pametna izbira še posebaj pomembna. V tej ediciji je tudi nekaj Pokémonov, ki postanejo močnejši, če se bojujejo proti Pokémonom EX.
Nekatere karte delujejo na Pokémone, ki imajo v imenu lastnika. Te karte delujejo na Pokémone, ki imajo v imenu ime svojega trenerja kot recimo Misty’s Tentacool, Team Magma’s Baltoy ali pa na primer Team Rocket’s Meowth.
Splošna navodila
Kako si naredite nov kupček?
Vaš kupček mora biti sestavljen iz natanko 60 kart. V kupčku se enake karte ne smejo pojaviti več kot štirikrat. Izjema so osnovne energije (osnovne energije so: trava, ogenj, voda, blisk, psiha in borba). Dve karti se štejeta za enaki, če imata isto ime, pri tem pa ni pomembno, ali imata različne sličice ali pa prihajata celo iz različnih izdaj. Na primer: v svojem kupčku imate lahko 4 karte »Brock’s Sandshrew« in 4 karte »Sandshrew«, vendar pa ne morete imeti več kot štirih Pokémonov z imenom »Sandshrew«, tudi če so le-ti različne verzije Pokémona »Sandshrew« in iz različnih izdaj.
Ko delate nov kupček, upoštevajte, da je na vseh kartah, razen na kartah trenerjev, označen tip energije. Vaš kupček naj vsebuje Pokémone enega ali dveh tipov, lahko pa dodate še kakšne brezbarvne Pokémone, če želite. Če se odločite samo za Pokémone enega tipa, vam bodo ustrezale vse energije, ki jih boste dobili, vendar bo kupček precej enoličen. Če boste imeli Pokémone različnih tipov, boste lahko med igro izbirali med večimi Pokémoni, vendar se vam zna zgoditi, da zanje ne boste imeli ustrezne energije. Pazite tudi, da bo vaš kupček vseboval dovolj energijskih kart (v večini primerov nekje med 20 in 25).
Ko se odločite za tipe energij, izberite Pokémone in trenerske karte, ki gredo dobro skupaj. Želite imeti velike močne Pokémone in z njimi streti nasprotnika? Potem dajte v kupček več Pokémonov 1. in 2. stopnje in trenerske karte, kot je npr. »Poke Ball«, ki vam pomagajo pri iskanju teh razvojnih kart.
Ko ste sestavili kupček, poskusite z njim čim večkrat igrati proti čim več različnim nasprotnikom, da spoznate različne kupčke. Ugotovite, kaj v vašem kupčku deluje in kaj ne, nato pa ga ustrezno izboljšajte. Če se boste potrudili, boste sčasoma imeli kupček, ki bo vsem dokazal, da ste najboljši Pokémon as vseh časov!
Kaj šteje kot napad?
Kot napad šteje vse, kar je napisano na osnovnem ali razvitem Pokémonu pod sliko, kjer so napisani napadi (razen Poke-Power ali Poke-Body), tudi če ne naredi ničesar nasprotnikovemu Pokémonu. Tako bo na primer Magmar-exov Smokescreen preprečil Linoonejev Seek Out in Poochynin Knock Off.
V kakšnem vrstnem redu izvedete napad?
Sledi natančen potek napada. V večini napadov ne bo pomemben vrstni red, v katerem naredite določene korake. Če pa pride do situacije, ko je vrstni red pomemben, sledite naslednjim korakom:
a) Če je Pokémon v obrambi baby-Pokémon, mečite kovanec, da boste videli, ali se vaš krog konča brez napada. (Če se vaš krog konča brez napada, preskočite vse nadaljne korake. Vaš krog je končan.)
b) Naznanite, s katerim napadom bo napadel vaš aktivni Pokémon. Preverite, če ima vaš Pokémon dovolj energije za izbrani napad.
c) Če napad zahteva, da karkoli izberete, naredite to sedaj. (Na primer: Swampertov Water Arrow pravi: ”Izberite enega od nasprotnikovih Pokémonov”. V tem primeru izberete enega nasprotnikovega Pokémona.)
d) Če napad od vas zahteva, da nekaj naredite, da boste lahko uporabili ta napad, naredite to sedaj. (Na primer: če morate odstraniti energijske karte – kot pri Cameruptovem Fire Spinu.)
e) Če je potrebno, upoštevajte učinke, ki bi spremenili napad ali ga preprečili. (Če je v prejšnjem krogu vašega aktivnega Pokémona napadel Magmar s svojim Smokesreen napadom, mečete kovanec. Če pade grb, vaš napad ne povzroči ničesar.)
f) Če je vaš aktivni Pokémon zmeden, mečite kovanec. Če pade grb, napad ne uspe in vaš Pokémon dobi 3 žetone škode.
g) Naredite, kar zahteva napad. Najprej določite število poškodb, nato upoštevajte ostale učinke, in na koncu, če je Pokémon premagan, ga dajte v smeti.
Kako določite število poškodb?
Ponavadi število špoškodb ne bo odvisno od vrstnega reda, v katerem izvajate različne stvari. Če pa morate preračunati napad, v katerem lahko na škodo vpliva marsikaj, raje sledite naslednjim korakom (preskočite vsak korak, ki ga ni v vašem napadu):
a) Začnite s škodo, ki jo naredi Pokémon, in je napisana na karti desno od napada. Če je poleg številke znak A,-,+ ali ?, preberite še besedilo napada.
b) Upoštevajte vse učinke na Pokémonu, ki vplivajo na škodo, ki jo Pokémon povzroči (recimo učinek energije teme ali karte Ralt’s Link Blast). Če Pokémon naredi 0 škode (ali sploh ne naredi nobene škode), ste končali z računanjem. Sicer pa nadaljujte.
c) Podvojite škodo, če ima Pokémon v obrambi šibkost na tip vašega aktivnega Pokémona.
d) Odštejte 30 škode, če je nasprotnikov Pokémon odporen na vašega aktivnega Pokémona.
e) Upoštevajte učinke trenerskih in energijskih kart, ki vplivajo na škodo na nasprotnikovem Pokémonu (recimo metalna energija).
f) Upoštevajte učinke, ki so posledica prejšnjega napada nasprotnikovega Pokémona (recimo Aronov Teary Eyes). Upoštevajte ustrezne Poke-powerje in Poke-bodije.
g) Za vsakih 10 točk škode, ki jih naredi vaš napad, dajte na nasprotnikovega Pokémona 1 žeton poškodbe. (Če naredite manj kot 0 škode, ne naredite ničesar.)
h) Če napad naredi še kaj drugega kot škodo, naredite to sedaj.
V kakšnem vrstnem redu se dogajajo stvari po koncu igralčevega kroga?
Ponavadi ni pomemben vrstni red, v katerem delate stvari po koncu kroga. Če pa se zadeve zakomplicirajo, sledite naslednjim korakom:
a) Na vsakega zastrupljenega Pokémona dajte žeton škode.
b) Mečite kovanec za osmojene Pokémone. Če pade grb, Pokémon dobi žetone škode.
c) Mečite kovanec za vse uspavane Pokémone. Če pade glava, se Pokémon zbudi. Prav tako pridejo k sebi tudi ohromljeni Pokémoni.
Če ima Pokémon na sebi Pokémon Tool karto in ta karta naredi nekaj med krogoma (“between turns”), jo lahko igralec, ki je igral s Pokémonom, uporabi kadarkoli med krogoma.
Če sta med krogoma ali v napadu hkrati premagana vaš in nasprotnikov aktivni Pokémon, najprej določi novega aktivnega Pokémona tisti igralec, ki bo začel svoj krog (prav tako tudi prvi izbere nagrado).
Pokémoni, ki se nanašajo sami nase
Nekateri Pokémoni se poimensko nanašajo sami nase. Recimo Goldeenin Flail napad pravi: ”Naredi 10 škode za vsak žeton poškodb na Goldeen”. Če napad uporabi kakšen drug Pokémon, berite ime Pokémon kot “ta Pokémon”. Tako bo recimo Togetic, ki z Mini-Metronomom prekopira ta napad, naredil 10 točk škode za vsak žeton na Togeticu, enako kot da bi pisalo: ”Naredi 10 škode za vsak žeton poškodb na Togeticu”.
Nepravilni razvoji
Kadarkoli razvijate Pokémone, mora na karti razvitega Pokémona pisati ime Pokémona, ki ga razvijate. Posebni Pokémoni trenerjev (recimo Erikin Oddish) in Pokémoni-ex se ne razvijejo v normalne verzije Pokémonov. Če želite razviti Scytherja ex, morate imeti karto, na kateri piše “Evolves from Scyther-ex”.
Kako se umaknete z dvojno energijo?
Plačevanje umika z dvojno energijo se vam morda zdi zapleteno. No, stvar deluje takole: odstranjujte energijske karte s Pokémona, ki ga želite umakniti, eno po eno, dokler ne odstranite dovolj energije za plačilo umika (ali celo več). Ko ste enkrat odstranilli dovolj energije za plačilo umika, ne morete več odstranjevati kart.
Recimo, da stane umik vašega Pokémona dve brezbarvni energiji, na sebi pa ima dve borbeni energiji in eno dvojno brezbarvno energijo. Umik lahko plačate na več načinov: lahko odstranite dvojno energijo, obe borbeni energiji, ali pa najprej odstranite borbeno energijo, nato pa še dvojno energijo. Ne morete pa odstraniti vseh treh energij.
Kaj se zgodi, če na karti piše, da morate vleči več kart, kot vam jih je ostalo?
Če na karti piše, da morate nekaj narediti z določenim številom kart, na vrhu vašega kupčka pa vam je ostalo manj kart, naredite, kar zahteva karta od vas pač samo s kartami, ki so vam ostale, in normalno nadaljujte z igro. Če na karti na primer piše, da morate vleči sedem kart, ali pa recimo pogledati zgornjih pet, vi pa imate v kupčku samo še tri karte, potem potegnete vse tri karte in pogledate le te tri karte. Igro izgubite samo, če ne morete potegniti karte na začetku svojega kroga. Če pa ne morete vleči karte, kadar to piše na kakšni karti, še ni vse izgubljeno.
Kaj se zgodi, če noben igralec med prvimi sedmimi kartami v roki ne dobi osnovnega Pokémona?
Včasih se zgodi, da ne vi ne vaš nasprotnik ne dobita na začetku v roko nobenega osnovnega Pokémona. V tem primeru oba igralca zmešata svoje karte iz roke nazaj v kupček in vlečeta novih sedem kart. To ponavljajte, dokler vsaj en igralec v roki ne bo imel osnovnega Pokémona. Če drugi igralec še vedno ne bo imel osnovnega Pokémona, lahko zameša karte v svoj kupček in zopet vleče sedem kart, vendar pa lahko sedaj igralec, ki ima osnovnega Pokémona, povleče eno dodatno karto. Nadaljujte, dokler oba igralca nimata v roki vsaj po enega osnovnega Pokémona.
Kaj se zgodi, če oba igralca zmagata istočasno?
Če poberete svojo zadnjo nagrado, ali če vaš nasprotnik nima na klopi nobenega Pokémona več, ste zmagali. Lahko pa se zgodi, da oba igralca zmagata hkrati na enega od teh dveh načinov. Če se to zgodi, se igra “na prvo dobljeno”. Če vi zmagate na oba od zgornjih načinov, vaš nasprotnik pa le na enega, ste vi zmagovalec.
Kaj pomeni igrati “na prvo dobljeno”?
Če morate igrati “na prvo dobljeno”, začnite z novo igro Pokémona, vendar naj ima vsak igralec le eno nagrado namesto šestih. Razen tega naj igra poteka normalno. Zmagovalec te igre je potem zares zmagal. Če se tudi ta igra konča neodločeno, začnite z novo igro “na prvo dobljeno” in to ponavljajte, dokler en igralec ne zmaga.
Kako delujejo posebna stanja?
Nekateri napadi povzročijo, da Pokémoni, ki se branijo, postanejo uspavani, osmojeni, zmedeni, ohromljeni ali celo zastrupljeni. Z eno besedo vsem tem stanjem rečemo posebna stanja (Special Conditions). Posebna stanja pa vplivajo samo na aktivne Pokémone, in ne na tiste na klopi. Še več, če gre aktivni Pokémon na klop, se vsa posebna stanja odstranijo z njega. Prav tako se odstranijo posebna stanja, če se Pokémona razvije.
Uspavan (Asleep)
Če je Pokémon uspavan, ne more niti napadati, niti se umakniti. Takoj ko Pokémon zaspi, ga zasukajte za 90 stopinj (na stran), da boste vedeli, da je uspavan. Na koncu kroga vsakega igralca mečite kovanec. Če pade glava, se Pokémon prebudi (vrnite Pokémona v prvotni pokončni položaj), če pa pade grb, Pokémon spi naprej in morate počakati do konca naslednjega kroga, preden ga lahko spet poskusite prebuditi.
Osmojen (Burned)
Če je Pokémon osmojen, dajte nanj poseben žeton ali kaj drugega, s čimer ga boste označili, da je osmojen. Dokler je Pokémon osmojen, mečite kovanec po koncu kroga vsakega igralca. Če pade grb, dajte na svojega Pokémona dva žetona poškodb. Šibkosti in odpornosti se ne upošteva. Če bi napad osmodil Pokémona, ki je že osmojen, potem ni osmojen dvojno, ampak novi učinek nadomesti starega. Pazite, da bo žeton, s katerim boste označili osmojene Pokémone, drugačen od žetona za poškodbe.
Zmeden (Confused)
Če je vaš aktivni Pokémon zmeden, morate vsakič, ko želite z njim napasti, metati kovanec. Zasukajte Pokémona na glavo, da se bo vedelo, da je zmeden.
Zmeden Pokémon se lahko umakne na klop, kjer pride k sebi in izgubi vsa posebna stanja.
Kadar napadate z zmedenim Pokémonom, mečite kovanec. Če pade glava, napad deluje normalno, če pa pade grb, dobi vaš Pokémon 3 žetone poškodb. Šibkost in odpornost se ne upoštevata. Aktivni Pokémon dobi 3 žetone poškodb tudi, če napad ne povzroča škode (kot na primer Treeckov napad »Poison Breath«).
Ohromljen (Paralized)
Če je Pokémon ohromljen, ne more napadati, prav tako pa se ne more umakniti. Zasukajte Pokémona za 90 stopinj, da se bo vedelo, da je ohromljen. Če je aktivni Pokémon ohromljen, bo prišel k sebi na koncu lastnikovega naslednjega kroga, takrat vrnite karto v pokončni položaj. Skratka – če nasprotnik ohromi vašega Pokémona, ga ne boste mogli uporabljati v svojem naslednjem krogu, nato pa bo spet prišel k sebi.
Zastrupljen (Poisoned)
Če je Pokémon zastrupljen, dajte nanj poseben žeton ali kaj drugega, s čimer boste označili, da je zastrupljen. Dokler je Pokémon zastrupljen, dajte na koncu kroga vsakega igralca nanj en žeton poškodb. Šibkost in odpornost se ne upoštevata. Če bi napad zastrupil Pokémona, ki je že zastrupljen, potem ni dvojno zastrupljen, ampak novi učinek nadomesti starega. Pazite, da bo žeton, s katerim boste označili zastrupljenega Pokémona, drugačen od žetona za poškodbe.
Dva na dva
Navodila za igro
Igra “Dva na dva” je nov izziv pri igranju Pokémon kart. Vsak igralec ima na bojnem polju hkrati dva aktivna Pokémona in tako tudi dvojno vznemirjenje! Igra se enako kot normalna igra, razen nekaterih pravil, ki so našteta spodaj.
Začetek igre
Z vašim nasprotnikom bosta potrebovala vsak svojih 60 kart. Če imata na začetku v roki vsak vsaj dva osnovna Pokémona med sedmimi kartami, potem postavite na mizo dva začetna aktivna Pokémona. Če imate samo enega osnovnega Pokémona, lahko daste v igro le njega in še vedno igrate igro dva na dva. Če imate dva aktivna Pokémona, lahko daste na klop še do štiri druge osnovne Pokémone (tam bodo čakali, da pridejo na vrsto).
Imate samo enega aktivnega Pokémona?
Tudi če imate samo enega aktivnega Pokémona, lahko še vedno nadaljujete z igranjem igre dva na dva. Če boste imeli kdaj med igro samo enega aktivnega Pokémona, na klopi pa boste imeli še druge Pokémone, si izberite enega izmed njih in postal bo vaš drugi aktivni Pokémon.
Napad!
Ko napadate v igri dva na dva, si najprej izberite, s katerim od vaših dveh aktivnih Pokémonov boste napadali. Nato pa izberete, katerega od nasprotnikovih Pokémonov boste napadli. Napad se nato izvede normalno. Napadi, pri katerih piše, da delujejo na “each defending Pokémon”, bodo delovali na oba nasprotnikova aktivna Pokémona.
Umik! Tako kot v osnovni igri se tudi tukaj lahko umaknete le enkrat na krog, četudi imate dva aktivna Pokémona. Modro izberite!
Pokémoni s posebnimi stanji
Če sta oba vaša Pokémona uspavana, osmojena, zmedena ali zastrupljena, ju lahko poizkušate zbuditi, oziroma se izogniti poškodbam v poljubnem vrstnem redu.
Če je eden od vaših Pokémonov ohromljen, bo prišel k sebi po vašem naslednjem krogu, še vedno pa lahko napadate s svojim drugim Pokémonom.
Trenerske karte
Če trenerska karta deluje na vašega aktivnega Pokémona, si morate izbrati le enega (izjema so karte, ki delujejo na enega ali več vaših Pokémonov). Na primer: Potion odstrani dva žetona z enega Pokémona, ne more pa odstraniti po enega žetona z dveh Pokémonov.
Karte s posebnimi energijami
Ko daste posebno energijo na enega od vaših aktivnih Pokémonov ali na Pokémona na klopi, njen učinek deluje samo na tega Pokémona.
Baby Pokémoni
Ko poiskušate s svojim Pokémonom napasti baby Pokémona, mečete kovanec. Kovanec mečete le, kadar napadate baby Pokémona.
Pokémoni na klopi
Na klopi imate lahko največ štiri Pokémone.